شیعه نیوز | رئیس تشکیلات خودگردان که پیش از این به حماس حملاتی انجام داده بود، امروز هم در یک نشست ویدئویی با وزرای حارجه چهار کشور عربی، ادعاهایی علیه مقاومت فلسطین مطرح کرد و خواستار تسلیم در برابر صهیونیستها شد.
به گزارش «شیعه نیوز»، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیروز یکشنبه نسخهپیچی عجیبی برای توقف جنگ در غزه و مسئله تبادل اسرا مطرح کرده است.
عباس در جریان یک نشست ویدیویی با وزرای خارجه عربستان، اردن، مصر، بحرین و دبیرکل اتحادیه عرب مدعی شد که حماس باید اسرای اسرائیلی را آزاد کند و راه دیگری برای تبادل توقف جنگ وجود ندارد.
وی در این زمینه گفت: ما همیشه میگوییم که باید گروگان ها را تحویل دهیم تا اینکه به ریخته شدن خون مردم فلسطین پایان دهیم، اسرای ما نیز آزاد شوند. بدین ترتیب ملت ما از قتل، نابودی و نسلکشی توسط رژیم صهیونیستی به دور خواهند ماند.